Onsdag 1 Oktober

Onsdag, 1 oktober.
Dö trist väder så jag drog mig skapligt länge.. Det är mulet och kallt. Jag som vill ha en solig höst.
Har en väldig träningsvärk i ben och mage idag, galet!
Kollar på super nanny nu =) Haha, ungarna är vilda, helt okontrollerade!
Idag ska jag träffa Emma, ska ner på Åhlens och kika lite.
Den här veckan har bara försvinnit känns det som, har gått så fort. Redan onsdag.
Om två dagar kommer Jessica hit. Johan ska köra nermig till tåget och ta hem hennes väska och vi lär fly till första bästa hak för att bara hänga. =)
Jag har återigen problem med tvätten denna vecka ;) Jag hoppas det finns tid imorgon annars är det kört :S


Nu har jag även bestämt mig, i januari förändrar jag mitt utseende redikalt ;)
Önskar jag hade mitt långa hår igen, men jag är snart ikapp!
Puss och kram




Min 20 års dag firad i Oslo!
Karameller, Glassbomb och en svensk Hänt Extra ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blire dreads eller? :D

2008-10-02 @ 07:42:38
URL: http://www.bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0