Bilen i ett stort mörker!

Japp, återigen har dom varit på bilen och borrat :S Vilket mörker! Kolen är helt trasig men ingen har tagit sig IN i bilen iaf.. Men det jag inte förstår är varför våran bil!? Det är baratre månader sen det var inbrott  den.. Den är tom, finns inget om helst av värde i den, inte ens cd spelaren är kvar! Och varför försöka komma in från passagerar dörren? Ska dom sno biln lär dom ju öppna förar dörren!? ÅHHH!!! Jag blir galet trött på sånna där människor..

Ringde Emma och Peter som bor på gatan öve och frågade om någon hade varit på deras bil, men det hade dom inte.. Inte Johan firma bil heller, och där finns det ju faktist saker av värde i så vad pysslar dom med!?
Vår hem telefon har slutat fungera också.. Och det händer alltid så klart när ma behöver den som mest.

När jag pratade med Emma igår blev jag iaf buden dit nu på förmiddagen =) Ska knalla över strax.

Johans syrra fyller år idag så jag ska ta en lååång promenad dit efter middagen och uppvakta henne. Hon bor ganska långt bort så jag hoppas jag får åka hem med Johan iaf =) Ska göra den där köttfärs soppan idag oh jag hoppas på samma succé som sist, bara det att jag har ingen som helst aning om hur jag gjorde :) haha..  Jag och Johan var och handlade lite i går kväll.. Det första han lai korgn var blod pudding och en purjolök, och jag nästan skrek att nu jävlar har vi blivit som gamlingar..!? Blodpudding och Purjolök får inte ligga i korgen, dt är gammalt =)

Imorgon blir en stress dag. Jag hanninte skriva mit cv igår.. Eller jag ville kanske inte heller.. Men så fort Johan kommer hem är det full fart med hur mycket som helst.. Han har alltid saker ha ska göra. Och när man väl har tid att sitta ner känns det ganska dumt att jag ska sätta mig vid datorn direkt. Brukar försöka sköta jobbsök och datasaker när han inte är hemma.. :S Men ikväll har jag inget val. Efter jag har varit hos Tina måste jag verkligen göre det :S

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0