Visning

Gårdagen var bra!
Åkte tidigt till Harry som bytte till vinterdäck på bilen, bra att få det gjort innan vi åker =) Sen på kvantum och handlade, för att sen hälsa på Emma, kul kul... Vi surrade i eviheter och jag fick se förra avsnittet av Bonde söker fru som dom spelat in. Sen gic ja hem och duchade och fixade lite. Klockan 19 åkte jag och Johan på en visning av en lägenhet. Det var dessvärre inget som tilltalde oss då väggarna var slitna, köket litet, (ett rum vr svart målat med en vit döskalle på). Kanske var det deras inredning också som skrämde oss men det var ändå inte bra, lång och jätte smal balkong iof inglasat. Stort sov rum och vardagsum och rätt fint badrum (MED NYTT BADKAR) men varken tvätt eller diskmaskin som sagt. Inget för oss.
Fick rysningar redan i trappuppgången. Vi möttes av en skit skum tjej med hund, hunde hoppade på Johan och hon bara stod där.. A, det var väldigt skumt. Inget ställe vi vill bo på, men det är kul att titta ändå. Ska gå in nu medans jag kommer ihåg och tacka nej till lägenheten.

När det var klart åkte vi till Emma och Peter som bjöd på en tre rätters middag. Super gott och roligt.
Vi planerade festen lite mer ingående då det känns som att tiden går alldele för fort.. Men nu börjar det ta fart.
Idag har jag tvättat hela dagen.. Mattor, jackor och allt möjligt som behövde sig en tvätt!
Pappa ringde och berättade att farmors operation gått bra. Skönt att höra.

Ikväll ska jag och Johan på föreläsning med Jonas Andersson, han som suttit i färngelse i Bolivia för att ha försökt smugglat in droger till Sverige. En bok som han skrivit rekomenderar jag alla att läsa "El Choco".. den får en att inse hur sjukt bra sveriges brottslingar har det och hur tufft det kan vara i andra länder! Det ska bli jätte intressant att lyssna på vad han har att berätta.. Sen sk vi väl hem och vika tvätt och packa lite..

Nu måste jag diska. Imorgon blir det jobb!
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Anita

Det är väl garanti på kameran?? PoK mamma

2008-11-12 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0