Ibland vill man bara stanna upp!


Patrik, Jonas och Ingrid framför brasan i Stugan.

Där vi bland annat spelade spel.


Johan i ett nöt skal.


Roligt!


Johans syster dotter Frida =)


Frida och Födelsedagsbarnet Cicci =)


Olivia.


Johan i "ljuvlig" form


Frida som tog tag i saken och satte dom vuxna i lekar =)

Igår kväll efter att jag städat här hemma gick vi över till Emma och Peter. Det är alltid lika trevligt.
Vi planerade inför festen, sökte upp adresser, gjorde inköpslista och annat skoj.
Sen började sista avsnittet av Ensam mamma söker, så vad ska jag nu sysselsätta söndagskvällarna med ;)
Haha.. Sen bar de iväg till Tina för att hämta minpåse med kläder och skor. Där fick vi höra att det kommit mycket snö i skutskär.. Johan är även väldigt fachierad av väder så vad hände? Jo hanville till skutskär, för att se snön!? :) haha..
Inatt har det varit storm, jag har vaknat av att fönsteren skallrat :S och när jag vaknade har det kommit MYCKET snö =) Så slipper vi åka bort för att se den :P

Idag har jag sovit ganska länge. Behövdes efter en faktskt ganska turbulent helg. Med inslag av diverse.
Ibland blir saker inte alltid som man tänkt sig, då får man tänka om och anpassa sig. Vilket inte är min starkaste sida.
Och främmande saker som är ganska otäcka och jobbiga att hantera kan tära på en ganska mycket. Mer än man tror.
 Men man kan ju hoppas på förändringar till det positiva för det tycker jag om! Ibland vill man bara stanna upp och förända saker som är omöjliga att förändra!

Idag är det golet som står på listan, efter desperate housewife ska här damsugas och skuras.
Slängas blommor (som ja, dött) och städa lite mera.
Johan åker bort nästa helg, till upplandsväsby.
Ska bli nyttigt. Att få sakna varandra. Det behövs ibland.
Så då har jag ensam rätt här hemma. Fredagen kommer Emma hit.
Lördagen ska jag julpynta här hemma, vilket jag längtar till.
På söndagen kommer Johan hem =) Och på eftermiddagen ska vi till Emma och Peter med Hanna och Fredde för att baka och pyssla.. Kanske en nyladdning. Har ganska mycket kvälls pass den här veckan.. Men på onsdag ska jag träffa Lovisa och på Torsdag kommer Morbror Lelle hit och stökar till tillvaron :) Det ska bli roligt! 
Men nu ska jag greja mera!
Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0