Fina smycken och spännnde post =)

Allt och inget. Jag ser verkligen tjusningen i all snö men inte när det kommer till bilen, datumparkering, ishalka och snöskottning. Fick bokstavligen gräva mig loss från snön två gånger häromdagen när jag skulle iväg.. Suck..

Däremot känner jag mig väldigt tillfreds denna årstid =)
Idag har jag varit på röda korset, både här och i Bomhus, letar efter en trälåda.. som jag kan ha mina vykort, brev och diverse i, som minnen.. Har dom för tillfället i en skolåda som snart rasar samman. Men om jag tänkte ta till kreativiteten och göra en personlig låda, måla och grejja om jag bara hittar en, inte för stor och inte för liten.. =)  Hittade ingen idag iaf.

Har även pysslat lite med gips idag =) Skit kul!
Imorgon ska vi åka och hämta våra saker som vi betällt av Sara i jultidningar så då blir det julklappsverkstad efter jobbet.
Ska bli skoj. Fredagen åkerJohan till Upplandväsby så ja blir solokvist hela helgen. Skönt på sitt vis. Emma kommer hit Fredag och på lördag ska jag ut på julklappshandlng, bland annat till Siba ;)  och julpynta/städa här hemma. Ska överraska Johan med en sak när han kommer hem på söndagen =) Tvätt står även på morgondagens schema, huvva!

Söndagen blir mys hos Emma och Peter med Glögg julbak och trevligt sällskap. Ska ta mig en tur och kolla in Emmas nys bil som hon köpt idag också.

Film tips: FELON! väldigt bra. Vi såg den igår.. =) Idag var jag även och handlade papper på bokia, har pysslat ihop lite pynt som ska fram i Januari, (ett tag kvar, jag vet) tycker om att vara ute i tid :) Jag och Emma ska även se över och kanske göra klart inbjudningar.. sen ska vi väl antagligen skriva adresser på alla kuvert och skicka i väg dom :P

Idag när jag kollade posten hade jag fått ett brev från en vän =) En klassis från Tjörn tiden. Det var en nostalgi tripp fån Nicaragua Väldigt roligt! Så jag fick ytterligae insperation och skrev ihop diverse som ska postat imorgon.. Kan inte beskriva hur kul jag tycker det är med personlig post. Det är som en guldklick bland all nnan skit som dimper ner i postfacket.. Tusen tack !

Jag vill också tipsa om en annan inspirerande blogg  Därjagär med i en tävlig    http://yolis.blogg.se/  kolla också på hennes fina scrap prylar hon knåpat ihop!. Hos My, kan ni vara med och tävla om hennes smycken. http://www.mysigt.devote.se/ 

Nu ska jag sova.
ha de bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0