Super helg!

De har varit en super helg denna helg!
Fredagen bestod av mys. Peter och Emma kom över på middag, jag bkjöd på samma mat som Ronja och Andreas bjöd oss på i Övik och det gick hem =) Super kul. Henke tittade förbi och vi såg Idol. =)
Blev en ganska tidig kväll.
Lördagen bestod av mycket behövade saker. Vi mötte Anders och Carro på Krauta 11, sen sattes det igång =)
Jag målade taket i badrummet, grabbarna la golv och fick upp den (SNYGGA) balken i köket/vardagsrummet/sovrummet ;) och nu är det ärligt inte så super mycket kvar att fixa. =) Det känns underbart.
Vi har fått erbjudande på en ny lägenhet, som vi inte kommer kunna tacka ja till men vi ska på visning så mn har lite att "jämföra" med, osv. På lördagskvällen åkte vi till Johans mammas grav och detvar fint!
Sen tog vi en prommis ner till stan, hyrde en film (21) ganska bra. Sen somnde vi.
Idag rensade vi garderoberna så vi har två stora påsar som ska skänkas till UFF =) och sen har jag jobbat till 21.
Väl hemma visade jag Johan hur hans internet bank fungerade, det roligaste var att hans uttryck nu var "Fy, fan va simpelt och roligt" och för ett tag sen lät det mer "aaa, men det är bra via posten också" Haha, jag vann! STORT!

Fick även stoltsera med min nya modo halsduk igår =)

Ha de bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0