söndagen 081123

Fredagen var vi i Patriks stuga, super mysigt. Vid ett när jag och Johan skulle hem var et snö storm, och vi körde max 60 hela vägen hem.. :S men det var kul, vi spelade spel och åt tacos tillsammans, kollade idol.


Igår var vi på 30 års fest. Cicci fyllde =) Det var kul. Bilder kommer sen eftersom jag faktiskt hade med mig kameran igår =)  Ja spenderade hela dagen hos Johans syster och hennes dotter Frida och jag hade scrapbooking =)

Idag knallade jag ner på bibblan vid 11 för se deras utbud och några böker fick jag med mig hem,
Bland annat en bok om Gävle under 1800 talet proppad av gamla bider, vilket Johan tycker r super intrssant (GAMLA BILDER) !? haha jag ser inget nöje i det men vi är ju alla olika :P

Ikväll ska vi över till Emma och Peter och det är dessutom Ensam mamma söker.
Har städat idag ockå, för ovanlighetens skull..


"Jag kör aldrig mer!"
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0