Länka..

Idag vaknade jag tidigt. Skönt.
Tog bilen till Valbo och handlade dom sista julklapparna.. Eller jag har en kvar.
Sen åkte jag hem och donade och hälsade på Emma en sväng..

Snart kommer Lovisa hit och det ska bli suoer kul =)

Efter ett daltane hit och dit har jag nu bestämt mig för att åka hem på onsdag, Johan åker dock fredag men jag behöver komma hem och få tid att hänga lite hemma. Gå igenom diverse lådar och andra saker. Ska bli super skönt. Kanske ta en prommis med hundarna, hälsa på Mormor och släkten.. men framför allt hinna med att vara hemma denna gång för just nu behövs det.. :)

Carro håller på att lära mig att länka så jag gör ett försök här, sen kommerja länka jämt =) Haha
Så hennes blogg kan ni hitta här .. så nu får vi se om det funkar ? Haha

Nä nu ska jag grejja lite innan Lovan kommer = )
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kuuuuuul =)

Åker ju hem i morgon ja :D Kanske ses nåt innan helgen då? =)



Kramar

2008-12-01 @ 06:39:34
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0