FunnyBunny!

Det blev en skit kul kväll!
När Johan kom hem käkade vi och sen blev det slapp i soffan till AFV! Vipps så ringde dörr klockan och där stod min morbror Lelle :P haha.. han slutar aldrig förvåna.. Men han skulle ju så klart på hockeyn så det var bara att svida om och sen sticka iväg på hockey =) Brynäs-Södertälje. Brynäs vann.. 1-0 =) 
Han har nu åkt vidare på sin lilla "tripp" =) och vi sitter och myser.
Måste bara påpeka hur dåligt jag tycker att dansbandskampen är :S får rysningar helt klart! Usch!

Imorgon ska här handlas. Johan har nyss diskat så jag slipper den biten :P Yippikajej!
Tro om denna vecka ska gå lika fort? Hoppas de. Ska fixa med lite pappers pyssel inför festen i Januari också =) Alltid lka roligt! Har dessutom gjort klart den där spergrisen med tapet klister och tidningspapper. Den ligger på tork just nu :P haha.. Min kreatva sida har vaknat till liv. Inte minst av att läsa Jessicas blogg; spunkan.blogg.se Där hon gör allt från att göra om möbler till att dekorera skridskor.. Skit kul!

Nu ska jag sova.
Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0