Fredagar.. :)

Hej hej hallå..
Fredagen är här och det är ju dom dagarna mitt liv börjar kan man säga.. !? Hur som helst ser jag fram emot kvällen, som ska spenderas i Ingrid och Oatriks paradis. En stuga mitt i skogen med sjön en bit bort. Det blir spel kväll ser det ut som :P Kul! Imorgon ska vi på tippen med allt rat ute på ballkongen :( Usch..
Reta mig mer och mer å den här datum parkeringen. Igår fick jag flytta bilen och jag hatar att parkera (fick parkera) men mest är det nog latheten som satt sig i mig.. och framförhållningen.. varför inte bara ställa bilen på rätt sida direkt!?
VART TOG MIN PLANERING VÄGEN!?

Igår efter att jag slutat åkte vi till Tina och Rikard, det är alltid skoj. Han är ganska galen Rikard (Johans syters man) Haha.. Dom har dessuto en ny soffa som är som ett sömnmedel :S Blir trött när jag sitter i den. =) Surrade och åt mumsmums.
Sen åkte vi hem och sov. Dagen hittils ar bestått av disk och plock i vanlig ordning. Längtar till nästa vecka när det är lite mer jobb.. Dagarna blir lååånga annars. Är lite avundsjuk på Lina och Ullis som sticker till El Salvador imorgon men jag hoppas dom en roligt och givande resa.

Nu ska jag grejja.
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0