Frånvaro!

Känner att bilder lyser med frånvaro här.. Men då våran kamera inte fungerar som vi vill och jag mest bara suktar efter en system digitalamera ligger det på is :P Men jag ska skärpa mig.

Idag har jag varit på stan och kikat. Johan hade hyrt filmigår kväll när jag slutat jobbat. Iam legend. Men Will Smith. Helt ok för att vara en sån där (overklg) som jag egentligen inte gillar..

Har stor städat idag med. Och anmält mig till en kurs i meditation.. Ser fram emot start!
Surrat med Melitta om näst kommande helg som vi till min förtjusan ska spendera i Ramsele, Nästa hem visit blir kajsa kavat.  6 december. Det ska också bli supr mysigt! Hinner förmodligen inte med så mycket nästa helg då hela dagen (nästan) går åt att smida planer och umgås med vänner som är hemma för att fira Ronja =) Ska bli stört kul!

Mitt mål till jul ser ljust ut just nu iaf, önskar jag knäppt en "före och efter" bild som jag kunnat visa senare. Är en lite julklapp till mamma så jag kandessvärre inte avslöja något här och nu =)
Denna helg blir lugn som en fil bunke också =) jobb ikväll, ska snart börja med käk.
Lax står på menyn denna lördags kväll.. Har även fått öronen för ett band, Hoffmaestro. Tips av Ronja, super bra musik som spelas konstant imin mp3 just nu !

Imorgon har vi inget planerat och det är som ljuv musik i mina öron också.. att en dag kan gå förbi utan massa måsten.
i åker förmodligen till graven en sväng och till Johans pappa eftersom det är farsdag imorgon.

Har ringt min farmor idag också som ska opereras nu i veckan. Jag hoppas verkligen att allt går som det ska!!

Nu ska jag sätta på pären!
Och planera lite mera inför helgen!
Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0