Bombnedslag

Då kvällen igår inte blev som tänkt =)  Det tog allt för lång tid att fixa köket, och dessutom har det kommit vatten under diskbänken Johan gav upp vid halv elva (vilket är förståeligt då han jobbat konstant sen07 på morgonen)! Så nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma :P Lådor, verktyg och spån överallt... Ska ta ag i det när jag slutat jobet och Johan förmodligen skruvat färdigt =)

Idag sov jag tills jag blev väckt av telefonen, tog bilen till banken och satte in pengar..
Hemma igen och käkar sallad. Skulle aktiskt kunna tänka mig att börja jobba redan nu, blir nervös av röran här hemma.
Missar j bonde söker fru ikväll ;/ haha. men som tur är hr vi världen bästa grannar som spelar in det.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0