Blandade aktiviteter.

I onsdags var vi på Häggevalls Turism gymnasium och höll föredrag. Det var roligt. Som var intresserade och ställde frågor så jag var glad och nöjd :) Efter det åkte jag med gott samvete in till stan i väntan på tåget. Jag, Jenny och Fransisca åt en bit på stationen och över gick sen till en servering där vi tog oss ett glas vin.
Tågresan blev både rolig och spännande, trots att jag fick sitta i bistron i sju timmar.
Väl framma i Gävle var jag ganska trött.
I helgen har vi träffat Johans vänner, besökt Heart Break som faktiskt var riktigt roligt.
Varit till Stockholm och hälsat på farmor. Bakat taco paj :)
Spelat bingo med svärföräldrana. Spaklat i lägenheten. Kollat på Ikea, provat kläder till bröloppet.
Varit på loppisen som Johans föräldrar jobbar på :) Ja det har varit en hel del.
Igår åkte jag tillbaka med en klump i magen, ville verkligen inte. Hade mycket hellre varit ledigt dom här tre sista veckorna. Hälsat på Ronja och druckit vin och cider på hennes nyinredda mysiga balkong :) Fixat i lägenheten i Gävle. Ja det finns mycket jag hellre skulle vilja göra. Men men.. det är bara att bita ihop..
Helgen som kommer består av festivlan på kultur museet, fredagnatt.. Seminarier och grejjer, för det får vi ledigt på måndagen :) YES! Johan kommer hit och vädret menar att det ska bli upp emot 25 grader varmt... Otroligt härligt isf. Har även kommit på att att jag bara åker härifrån en gång nu, vilket är underbart. Sen behöver jag inte komma tillbaka om jag inte vill ;) Är måttligt less på att det tar sån tid att åka hem.. Börjar kunna den här tåg resan nu, efter året i Oslo och detta.. Usch.

Imorgon har vi föredrag för dom här på skolan, får väl se hur det går. Sen är jag iaf färdig med dessa fördrag kan jag lova.. Hör ibland min egna röst eka i mitt huvud.. :S haha...
Fika tid nu.. Skopor och vatten som väntar. :)

Hoppas ni mår bra.!

Ronja!; Slå upp bloggen igen, annars är du tråkig :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

är du alltså klar med skolan nu? inget mer i höst? tanken var att jag skulle till göteborg precis i dom dagarna. men får inte tag i folket jag ska träffa, så jag vet ine hur de blir. jag hör av mig, så kanske du hinner komma in o ta en fika? om du inte har allt för mkt att tänka på med flytt o grejjer?kram

2008-05-06 @ 13:13:21
URL: http://www.emelielindberg.blogg.se
Postat av: renee

HEJ!!jag hittade din blogg i min bok!Ska du gifta dig??tänk vad tiden går...jag pratade om dig bara häromdagen(nej det är sant)samtalet handlade om vuxna barn och deras flickvänner!(gamla som vi mammor tycker så mycke om)jag mår bra har köpt em hund eftesom zahir åkte ner till emma-lee när jag bröt benet och blev rullstolsbunden,även köpt en bil!!och jag kör(jag kan!)Sköt nu om dig!lev väl!kramar renee

2008-05-15 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0