Helan går...

Nu var det så där ett tag sen igen..
Vet inte riktigt vad som hnt sen sist.
Jag var till Furis och träffade Nicke käkade med Rebecca :) Det var kul. Jag har börat jobba på Sofia Magdalena, Sjöhästen, Sofiero och Gläntan.. Massa olika avdelningar men det ger bra med jobb. Redan mer än vad som var planerat. Tack och lov. Igår var jag på lyft teknik vilket kändes lite onödigt. jag har ju gått det kursen två gånger hemma i Ramsele.. Idag har jag varit på allmän informaion, stadshuset, det var väl intressant men jobbigt att sitta still fem timmar i sträck och lyssna.. ;)
I helgen var vi till Ramsele och firade Melissas student. Det var svin róligt. Det är kul med planerade fester. Vi hade trevligt, och dåtalar jag nog för dom flesta. Sjöng, spelade trummor, Lasse och Moa stog för gitarr spelandet, Jag Johanna och Ronja hade skrivit en låt som vi sjöng med darande röster, vi är yckligast i världen som fått hem Melissa ;) Haha.. Lekte lekar, som verkligen fick magmusklerna att jobba för som vi skrattade då har vi nog aldrig förr skrattat.  
Lägenheten är så gott som kvar, vi är där nu och Johan håller på att koppla in vattnet.
Däremot har jag bestämt mig för att ta en veckas semester i Ramsele, för mig själv. 
Jag åer hem med ybussen efter begravningen och minnesstunden, för johans mamma. 
Kommer hem sent på fredagskvällen. Lördag morgon är det upp med tuppen för då ska det förberedas, tänker inte gå in på några detaljer men... ;) Det blir kul. 
Söndag blir slapp med med eventuell bio, Måndag åker jag till Sundsvall med den blivande bruden för att små handla.
 Resten av veckan är jag tillgänglig dygnet runt för bröllopsförberdelserna ;P Skojjig värre. 

Bilder kommer upp när jag ftt mitt liv på plats och hittat kortläsaren i denna kaotiska tillvaro som består av flytt kartonger...
Nästa höjdpunkt: MÖHIPPA! ;P

Sköt om er! 
 
"vi öppnar våra munnar kan du se, ala våra tandtroll, eller är det grisfarmare du ska bli bli bli"
"det finns kanske hopp för dig bullen, för du har lämnat ön"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0