gammalt blir nytt

Innan jag och Johan lämnade Ramsele fick vi ett ur gammalt furubord av mamma, hon hade köpt det på IKEA för ungefr 30 år sedan, det var ganska slitet men perfekt storlek för lägenhten.
Vi har slipat bordet och ska betsa det så det ser i princip ut som nytt :)
I helgen har jag varit ledig =) Underbart. I lördags åkte jag Johan, Anders och Carro till Ockelbo på marknaden där. Skit kul. Sen åkte vi hem och svidade om, gick till Anders och Carro och drack lite vin, pratade ekonomi ;) och hade skoj, vi bagav oss till Interpool, ett biljard hak, roligt dom stunder jag minns.
Söndagen sov jag och Johan HELA dagen, klockan fem steg vi upp.. Härligt.
Idag har jag tvättat hela dagen, börjar jobba klockan tre. Sen jobbar jag alla dagar inkls helgen, utom tordag då jag ska träffa Theresa på stan.
Johan åker till Ramsjö på fotbollscup fre till sön så jag blir ensam hela helgen, ganska skönt faktiskt :P
Blir nog bio, sex and the city och eventuell utgång. Det visar sig.

Nu ska jag ladda inför arbete.
Ha de bra. 
Puss och kram  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill se bild på hur bordet blev! Ni pysslar ju och grejar ni med! Jag ska ut och måla Locos hundkoja så fort Lovan somnat. Helgen blir nog lugn, gud vad kul med sex and the city! Jag vill också gå och se den på bio!! Hoppas den fortfarande går i Härnösand då jag ska dit! Ska ta och ringa dig nu för att höra hur det var på Ockelbo marknad!



kram

2008-07-03 @ 12:19:50
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0