Motvalls

Då var det fredag och helgen har kommit, dock inte ledigheten med den..
Har varit och handlat, surrat md Ronja, skrattade lagomt ;) Haha..
Nu ligger jag bara i soffan och slappar och väntar på att Carro ska sluta.
Har pratat med Johan som ligger på stranden, dricker öl och solar, kan inte undgå att bli en gnutta avunsjuk :P

Fick ledig lördagen nästa helg, hela dagen :) så jag kan gå på dopet trots allt..
Känns ganska skönt at slippa fordonsdagen, tror ite jag hade orkat med det spelet igen :S
Lustigt hur saker och ting tar sin väg.. 

"Du och dina drängar
Ni rev och ni slet
Ni rev och slet mina strängar
Som om jag skulle tolerera
Att du skulle dirigera
Men det blir inget av med det för du begriper inget alls
Låt mig säga som det är
Du ger mig skäl att var motvalls
"



Nästa sommar blir det iaf Öland, Ekerumscamping, 2 veckor. Underbart. Längtar redan fast det är ett helt år kvar :) Haha. Jag var där för två sommrar sedan och förälskade mig totalt.
                                                     




                                          

Några bilder från bröloppet :



Jag oh Jessica knyter severtter :) något vi trodde skulle ta en evighet men som var avklarat på två timmar :)




Jag målade och Jake snickarade skyltarna : )



Lovis var med en sväng ch lärde mig den ABSoLUT hetaste dansen. :)


Dagen med stort D och bruden förbereder sig med Ninas hjälp.


Fotografering med Birgitta Atelje :)


Vi spanar runt och väntar på att vigseln ska sätta fart


Jossan och Staffan glada i hågen :)


Nina och Björn glada som barn :)


Jake, Jessica, Anna och Allan


Brudparet håller gemensamt tal till gästerna :)


Det var en väldigt speciell dag och trots mental förberedelse lyckades iaf inte jag hålla tårarna tillbaka.
Jag är glad att dom hittat varandra och önskar dom all lycka i välden.


Hade bra!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0