Hektiskt

Igår var en as dryg dag.. Heltiskt som tusan..
Min favorit Johan hämtade mig klocan fyra och efter en hel dag på jobbet (ovanligt påfrestande) så var jag inte pigg dirkt, inte han heller för den delen och vi hade tusen saker att göra.. Och dessutom spöregnade det..
Vi åkte på willys och inhandlade varor för ett x antal appar för mycket egentligen men är det fest så är det..
Sen åkte till Gävle rör Teams firma och hämtade släpvagnen, vidare till Rikard och hämtade två extra bort och ett par stolar, hem lastade av, städade som galningar.. klockan var nog halv elva innan vi var klara.
Då tog vi varsitt glas glad vin på ballen sen somnade vi direkt..
Idag var jag uppe med tuppen och grejade, har handlat idag med.. Lite små fix bara..
Ska snart ut och börja fästa dukarna på borden och så.. Har stått hur länge som helst och hackat sallad, glömde köpa bröd men det får jag ta sen när vihämtat Rebecca på stan vid kvart över fyra.
Solen skiner och det får den lov att fortsätta göra. Jag ser verkligen fram emot kvällen och tror det kommer bli jävligt bra!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0