Den ljuvligaste dagen/kvällen på hela sommaren!


Jag är fortfarande helt lyrisk efter gårdagen.. Det spritter i kroppen, inte en dag ¨på hela sommaren har jag kännt mig så avslappnat och jordnära som igår :)
Jag och Johan packade och åkte till stranden, var där ganska länge faktiskt.. Njöt av den stek heta solen och badade i sjön.. Vi spelade Yatzy och fyra i rad :)



Vem som vann detta spel är inte aktuellt


detta däremot, var jag vinnaren :P Stolt sådan

Sedan blev vi bjudna till Patriks stuga och vi hade ju ändå inget för oss så när kakel killen hade fogat klart hämtade vi upp Jonas och Anders på stan och åkte dit, aldrig hade jag kunnat anat vilket paradis vi skulle hamna i :)


Patrik och Ingrid var där.. Det här är enliten dl av deras otroligt mysiga stuga..


Förråd och förvaring :) Med sjön alldeles bakom.

Vi grillade..


Sköt med luft gevär :)

Njöt av den fina utsikten och för en stund kände jag mig som hemma igen..

Solnedgången.


Jonas i båten som skulle ta oss till en liten udde







Ingrid

Väl framme på udden skulle vi kliva av..



Jonas åker ring..

Patrik som kör båten



Det var en helt fantastisk kväll.. Vid 23 snåret skulle vi hemöver igen, mot stan, tristess och betong kändes det som just då.. Ramsele väntarefter helgen och det ska jag njuta av minst lika mycket.
Idag ska jag jobba, börjar klockan 14 ;( känns inge kul alls, men jag gissar att det går bra bara man kommer igång..
Har ju haft två super bra dagars ledighet nu :)

Hoppas ni har det gott! Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Eftersom Johan sköt med lufgevär så kanske han är redo att anta utmaningen att skjuta med Dennis bössa :p Jag tycker han var så rolig när vi var där och han kände sig som en mes när jag hade skjutit och han inte vågade :p Hoppas allt är bra! Kram!

2008-07-24 @ 14:37:32
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Johan

Du förstår väl Caroline att det där var uppvärmningen inför älgstudsaren? ;) haha.

2008-07-24 @ 19:20:35
Postat av: Em

Haha. lustigt.. jag trodde inte ens han läste här längre.. Snygg kontring :P får passa sig vart man trycker på tangenterna hädanefter då :)

2008-07-24 @ 22:11:03
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0