Tiden går..

Ja, som sagt, tiden går och den räcker aldrig till. :/ hinner inte med mycket nu för tiden. Är sjukt mycket kring resan att pyssla med, för att inte tala om studier i spanskan.. Herregud. Barnkonventionen Español, inte en barn lek kan jag lova. Johan har varit här i helgen också så det blev inte särkillt mycket plugg, fast det kanske det ändå inte blivit. Vi spenderade kvällen på arken innan jag blev för trött och gick och la mig :) Lördagen åkte vi in till Göteborg med Theresa och Kristoffer, lallade mest bara runt. Söndagen blev IKEA span och shopping på coop, haha. Givande.

Är väldigt nervös inför resan, 16 dagar kvar ungefär :S gach, har väldigt mycket kvar att göra innan dess, FÖRST på listan är att införskaffa ett myggnät för att komma undan alla kryp, åtmindstånde nattetid ;)

Ehh, nog om det..

Måste rusa, ska ta en prommis med kristoffer och linnea, en spansktalande sådan.

Puss och kram

Extra Lakris :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Trevligt med spansk talande promenader :) det kan vara givande ;) haha jag inte inte alls lika mycket som jag skulle vilja men.,. Hoppas allt är bra med dig ! =) puss&kram

2008-01-15 @ 16:03:36
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0