Stress & Kaos

Imorgon bär det av, dock bara till stockholm, men sen vidare på torsdag morgon. Ska infinna mig på arlanda halv sju på torsdag mogon. Galet nära nu. Känns mest bara irriterande att ha lektioner imorgon tills det att bussen går mot tåget, för det är så mycket annat att tänka på just nu.

Men men, rummet är städat, packningen klar och ikväll ska vi ha avskedsmiddag med klassen, mer än halva gruppen åker ju till Bolivia. Blir konstigt att vara ifrån dom så länge :S men vi ska ses på flyget i Miami på hemvägen om jag förstått rätt.

Kommer sakna att kunna ringa till dom man saknar men det är ju tur att det finns internet iaf..


Det kanske inte ser så mycket ut, men det är sinnes sjukt tungt!!!!!!

image51

Vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha, det skulle varit jag :O då hade jag haft 3 såna där om det stoppar !! Vi får hoppas att du lyckats packa det viktigaste :) Vi hörs i veckan. puss & kram

2008-01-28 @ 19:37:02
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0