Helg igen

Om presic en vecka nu, likal tid är jag i Esteli? :S Shit vad det går fort.
Men nu är det snart dags, det mesta är förberett, kopior, pass, telefonnummer, packning, vaccinationer, hotellbokningar, ja det mesta. Är säkert något som har kommit bort och som strular, men det är sånt man får ta, det mesta går att lösa. Just för tillfället tror jag att jag har läget under kontroll.

Filmfestival i helgen. Tror dock att jag skippar söndagen, kanske får oväntat besök, hoppas det iaf. Eller?
Skulle så gärna vilja hem och säga hej då till alla en gång till.. Men det blir ett kärt möte i påskhelgen istället.
Tog det sista och vidrigaste vaccinet igår kväll. Känns som att det bara kommer säga pang nu så är vi hemma igen, och lika mycket pang så är det här året slut. Vemodigt, men otroligt skönt kan jag lova.


Detta är Linnea, hon som ska förgylla och förpesta mina månader i Nicaragua, hade inte kunnat hittat en bättre och framförallt roligare respartner. Vi är väldigt olika men kommer väldigt bra överrens, presic som jag och Ronja :) Motsater förnöjer ;) Vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva innan jag åker nu, men nått inlägg till hoppas jag på. Sköt om er! Puss och kram
image50

Kommentarer
Postat av: Ronja

Äntligen har jag fått bild på din respartner ;P hi. Kul att du börjat blogga igen. puss

2008-01-28 @ 19:32:48
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: e

kul att du valde just DEN bilden!haha! framhäver kanske inte min bästa sida, bakfull och jävlig i barca..men scones det bakar jag ändå!
imorrn baby, imorrn!då lämnar vi skiten!

2008-01-28 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0