3 Januari

Ja, imorgon åker jag från Ramsele, det känns ganska jobbigt faktiskt :S första gången jag verkligen inte vill åka härifrån. Men det funkar. Reser ju om tre veckor. Har packat, fixat med banken och biljetter och gjort massor med nödvändiga saker idag. Siw och mina kusiner kom hit, dom hade med sig en tårta och ville fira min födelsedag innan jag åker :) Det uppskattades.

Lovet har varit kanon bra, och ledigheten har varit väl passande. Vet dock inte om jag är beredd på nya tag i skolan.. Är man någonsin det?

Hur som helst så skjutsar pappa mig till Svall imorgon, där jag tar tåget till gävle, ska kika på den nya lägenheten och firas där med :) sen åker jag vidare med tåget mot göteborg, åp söndag morgon..
Upprop i tyftsalen 14.00 den 7 januari :)

Ska bli kul att träffa mina kklassisar igen. Men mina resnerver är på hel spänn.. är redan nervös.. :S

Hoppas alla har det bra.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tyckte också att det var lite jobbigt att åka från Ramsele, eller inte från Ramsele, men från mamma och från dig :( konstigt hur känslig man kan vara ibland. Synd att vi inte träffats så mycket det här lovet, vi kanske hinner ses mer på nästa lov. Sköt om dig vännen. kram kram!

2008-01-03 @ 19:20:47
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: Ronja

Hoho Emelie ;) du måste uppdatera din blogg mera :D puss!!

2008-01-10 @ 10:44:50
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0