Granda

Igar akte jag och Linnea till Granda. Underbart kan jag lova.
Skont att kunna slanga med Engelska och Svenska, ar lite trott pa spanskan ;P

Nar vi kom fram igar gick vi direkt ut for att leta at ett mat stalle, efter vagen traffade vi nagra norskor som vi tidigare mott i Esteli, det va kul. Vi hittade ett bra pasta stalle och hangde dar en stund.
Vidare tillbaka till Hostalet dar vi traffade en svensk :) Kalle. Hur rolig som helst.

Vi drack lite i baren, en snubbe (gubbe) fran colorado? hangde ocksa med oss.
Vid nio gick vi till en bar/pub det var svin kul, antligen fick vi dansa och umgas med turister. Haha
Somnade vid halv ett kanske. Vi bor i ett rum med 14 andra manniskor, ganska spannande kan jag lova.

Vaknade halv sju och tog en harlig duch. Nu har vi kakat frulle och ska pa aventyr. Vet dock inte vart, men vatten och sol skulle inte sitta fel.

Jag ska iaf ringa hem nar jag ar klar har, det var ett tag sen nu.

Hoppas alla mar bra.
Hemlangtan tranger sig pa en aning just nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0