Förbluffande

Hela min värld skakdes igår när jag fick höra den andra versionen.
Jag tycker om att läsa, och några av mina favorit böcker har varit Gömda och Asyl av Liza Marklund. Även dom böcker som Mia skrivit själv också, Mias systrar, Mias Hemlighet och Mias Dotter Emma.
Jag har lust läst böckerna och verkligen kännt stor empati för dom som varit drabbade.
Igår fick jag alltså höra att de tydligen inte ska vara sant, Gömda och Asyl kan vara till stor del påhittade :S
Kan det stämma? Jag blev fundersam..

Se ett intressant film klipp här, en intervju av författaren till den nya boken (som ska avslja sanningen) Monika Antonssom.  

   Läs också   hennes Blogg



Ja jag tog iaf och beställde den boken som förmodlingen ska krossa hela min bild av allt som hänt Mia och hennes familj. Beställde på cdon.com där det även halkade neren eller annan överraskning till Johan.

Den här klänningen hittade jag på Indiska och det blir en eventuell stass att ha på juldagen.. Kanske.. ?



Idag har jag jul städat (för tredje gången) här hemma. Ska ner och nboka tvätt tid nu...

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Jonis MAkaronis

Jag tänkte bara barätta att jag läser din blogg och håller koll på dig ! :)

2008-12-17 @ 00:05:37
Postat av: Fanny

Jättefin klänning! Längtar tills du kommer :) kram

2008-12-18 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0