måndag 081201

Då var det måndag igen. Måndagar är alltid lite tråkiga tycker jag.
Idag klev jag upp tidigt. Gick till Carema och listade mig hos en doktor, vilkt jag skulle ha gjort för ett halv år sedan men det har inte blivit av helt enkelt.. Sen gick jag til andra Carema och fick tt nummer som ag ska ringa imorgon angående jobb. Det är ett privat ägt äldreboende så jag håller tummarna.. Har också skickat min månadsredovisning till arbetsförmedling. Känner att det här med jobb kommer lösa sig snart :)

En annan rolig grej är att två av mina favoritbloggar har startat adventskalender så dom har tävlingar där varje dag. Skit kul. I eftermiddag ska jag hämta ut mina tågbiljetter och handla lite papper. =)

Gårdagen var suverän, vi bakade och fixade hela kvällen. Åkte och kollade in Gävles hollywood som peters föräldrar står för =) haha.. Fredde och Hanna var där också och det var super kul!

Nu ska jag packa.
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Fanny

puss mitt hjärtegryn. mamma

2008-12-01 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0