Dagarna hemma.

Då var vi tillbaka i Gävle. Har haft de super bra hemma.
Hann med mycket. Hälsade på Mormor och Ossie två svängar, ungicks med pappa.
Såg på film med Syrran. Bakade med mamma.
Träffade folk och massa mer. Fredagen va lugn, vi uppvakade Melissa och såg Idol hemma hos henne.
Lördagen var vi uppe med Tuppen. Gick till Jessica och Jake och mötte upp truppen.
Sen var det ju det anliga med marknad där jag träffade massa folk ag inte sett på ett tag och Lucia på dagen. Såg Fanny när hon lussade och dansade och det var kul. Dom var super diktiga. Måste säga att jag tror det var det bästa året för dom HÖRES verkligen i kykan och överallt (det brukar det inte göra)
Kvällen bestod av super god Tjädergryta och massa trevligt umgänge, Jag, Johan, Jessica, Dennis, Peter, Malin, Zack, Jessica, Jake och Lovis. (dom små avlägsnade senare) därefter hotellet som bjöd på diverse måste jag säga. Men i sin hel het var det helt underbart att komma hem ett tag =)

På söndagen var det pepparkaksbak med släkten hos mamma, va bakade, målade, lekte och busade. På kvällen bagav vi oss, Tina åkte med ;) hon stannde i Sundsvall.


Lovis och jag målade solar :)  och "o´n"



Fanny sjöng =)



Och sjöng mera, dom var kanon bra.



Pia,Frida och Julia bakde.


Julia gjorde katt pepparkakor.



Jessica, mamma Tim och Sara


Tim var busigast och hade en häftig polisbricka.


Johan var så klart med på bakningen :P


När vi lessnade på bakningen gick vi över till målarfärger =)


Julia och Fanny också.




Söta Mira var också med så klart.


Sara och Mira.

Har inte några mer bilder eftersom jag ängande min fotoenergi åt Jessicas super kamera som jag är SÅÅÅ avundsjuk på. Så dom flesta blder finns i hennes kamera. Dom rooligaste från festen iaf.

Imorgon är det massa fix på schemat och jag blir yr.. Men det ska också bli kul.
Vi ska iaf se över lokalen som vi bokat och se vad den har att erbjuda.
Igår hann jag och Johan med så mycket att jag blev funderdersam på hur allt gick till, vi hann åka till ett ställe utanför stan, handla, laga mat, planera massor, kolla internet.. Ja, vi hann tillochmed sitta i soffan och slappa.
Hur skönt som helst.. Sen fanns det ju kanske saker att göra som vi valde att skjuta på, som att vika tvätt.. =) haha
Ihelgen blir det återigen mys och fix i lägenhet. Vitrin skåpet ska bort och all rat på ballen.

Nu ska jag grejja.
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: mamma

Roliga bilder

2008-12-09 @ 18:35:03
Postat av: Anonym

Det var roligt att ses =) Hoppas allt är bra =) Kram!

2008-12-09 @ 20:42:23
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0