Onsdag 081012

Då har denna dag passerat också. Vi har ia varit och kollat in lokalen vi har bokat och den var helt suverän. Stor lokal, bord, stolar, musik anläggning, kök md allt tillgängligt och ja, allt var verkligen perfekt. Kändes så bra.
V har dessutom tillgång till lokalen redan på förmiddagen på lördagen så jag och Emma hinner dekorerar, duka, och allt som behövs, och dessutom piffa ordning oss själva. =) Perfekt. Nu ser jag verkligen fram emot detta. Jag hoppas det blir lyckat. Inbjudan är klar med ska tryckas =) Så ännu dröjer det en stund.

Sen har vi sett bonde söker fru.. Hha..det är så sjukt roligt.
Jag har kommit på att apoteket är en svin DYR affär =) det man verkligen inte tror ska kosta något kostar skjortan.. Ett exempel är Salva mot ändtarmsbesvär, 299:-  Haha.. det kostar att ligga på topp tydligen.
Fick nöja mig med en hudlotion som jag varkligen fattat tycke för.

Sitter och sneglar på Nobel middagen och alla vackra klänningar. Helt otrolgt vad vackra dom är.
Men i övrigt ser dom ut att ha ganska tråkigt.

Nu ska jag sova och ladda batterierna inför imorgon!
Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0