Idag har ...

Idag har det varit en toppen dag. Sov som sagt som en kratta men efter en lång prommis med lite luft var jag på topp igen. Lånade nya böcker på bibblan som ska med hem och lusläsas.
Bokade syn kontroll i Januari. Sen mötte jag Lovisa på stan och vi hade en hel dag som var super mysig.
Gick oh kikade i affärer, tog en fika och pratade en massa. Hon är verkligen lättsam att umgås med..  :)
Jag har letat över hela gävle efter ett ställe där dom har Spray tan men det finns ingen stans.. Skit trist :(

jag har ju glömt att berätta att jag ska börja läsa mtte den 12 januari.. =) Tillbaka i skolbänken. En kort kurs på ett fåtal timmar i veckan.. Det känns bra.

Har dessutom mer jobb på gång.. Kanske blir det ett tre dygn pass på ett helt nytt ställe, jag hoppas verkligen det för dom pengarna skulle sitta fin fint! =)

Jag har nyss slagit in den sista klappen till Lillasyster =) Blir julafton tre gåger iår =)
Först den vanliga dagen, sen när Johan kommer, och när Pappa kommer hem! Super kul!

Nu ska vi till Kvantum och handla mat till morgondagen!

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0