Fullt ös!

Hemma i Ramsele är det "alltid" liv :)
Har varit hemma i två dagar nu och hunnit med massor, trots att det super jobbigt att röra sig sig då operations såret gör ganska ont. Men det funkar ändå.. Har varit hos Momma och hälsat på. Umgåts med Ronja och Melissa (Grattis Melissa som tagit körkortet och tack för alla privata körningar) Jag har varit hos pappa och sett film och umgåtts, Varit hemma hos mamma och slappat, Hälsat på moster Pia och lekt med Lilla Mira. Kollat när Tim åkt slalom och massa mer.. =)
Som ni förstår mår jag inte så väldigt dåligt.. Det är bara rörelser som är jobbiga och dom undviker jag ju så klart!
Det känns skönt att vara hemma. Men jag saknar Johan hur mycket som helst och vill helst att han ska vara här nu!

Imorgon är det julstök med Mammsen mest hela dagen som det ser ut (vi har dessutom Ramseles roligaste men fulaste gran) ser mycket lustigt ut. Sitter och väntar på att syrran ska komma hem så jag får lite sällskap.

Ska grejja lite
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0