Kvällsgåvan :)

Igår var vi till Tina och Rikard på kräftskiva.. Det var roligt. Roligt att se alla svepa snaps och det var en kille där som hette Micke som borde gå till historien för större dårefår man leta efter :P Han höll verkligen igång festen :P
Vi åkte hmredan vid nio, jag var så sjukt trött, la mig i sängen och slocknade, hade haft en tuff och lång dag på jobbet. 
I morse vaknade jag vid nio... Vi käkade frukost sen åkte vi på stan och hämtade Hanna som kom från uppsala för att hälsa på :) Vidare till Valbo köpcenter och mötte upp theresa. Johan gick på klädjakt och vi flickor fikade och kollde i affärer. Vi träffade Matte och Sophie, och lilla Isabell som bara låg och skrattade i vagnen.. Sjukt söt unge. Har fått hennes dop present som jag betällde på internet :) En rosa Body med ett foto av henne på magen. Blev super fin.

När det var klart åkte jag och Johan till hans brorsa, vars dotter fyllde 4 år. Jag hade köpt nallar som man kunde stoppa o dekorera och det var populärt :)
Dom hade tre små söta kattungar och jag ville bara ta med mig alla hem. Så just nu vill jag ha en katt i nästa bostad, med det blir nog inte så. Har vänner som är allergiska :) oh då skippar jag hellre katten. 

Jag och Johan hade iaf en disskution om vardagen och kom fram till att den är rätt tråkig.
Min kusin gifte sig nyligen och då gav dom varadra en morgongåva, dagen efter bröllopet.
Så jag och Johan har skapat en ny trend. För att ha lite roligt, som ogifta  :D
Vi gick ju åt skillda håll i valbo, vi skulle köpa en gåva åt varandra =) Och ha en kvällsgåve kväll en kväll i månaden.. Haha..
Det roligaste var att jag är så nyfiken så när jag kollade i hans påse låg ett paket från Bokia, precis samma affär som jag handlat present åt honom.. Jag gissar att jag får en bok av Mia Törnblom, SÅ DUMT:
Jag köpte själv SVENSK MAFFIA åt honom.. Så nu har jag städat lägenheten, och gjort mysstämning här medns han är på fotboll :) 

Skulle egentligen spela poker med Jonas och några fler men det blev inget, nästa gång tänker jagspela av dom pengarna :P 

Dt var iaf roigt att träffa Hanna och Theresa, det var inte igår. Hanna som flyttar till Götet med Olle, ska bli kul att hälsa på och se hur dom bor.

Nu ska jag tända lite ljus och invänta att få öppna mitt paket :)

Puss och Kram


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0