Bättre än bra.




En sån morgon.. Att få ligga och dra sig hur länge man vill :) eller till klockan 11.00 iaf..
Kliva upp äta filmölk md färska blåbär och hitta ett litet kärleksbrev på köksbordet som gör att det pirrar så där i magen.
Igår såg jag och Johan på fotboll det var skit tråkigt med Gävle vann med 3-0 iaf. Efter det rakade vi av hans hår och det är ju alltid roligt :)

Nu är det jobb tills å lördag som gäller.. Jobbar med Linda ikväll så det kommer bli extra roligt :P
Imorgon kväll ska jag på fritidgården och träffa resten av dom som ska jobba där. Det kan ju bli spännande.
På söndag kommer Hanna hit och hälsa på. Har inte träffat henne sen Tjörn tiden så det ska bli kul.



"Jag är upp över öronen förälskad"





Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag försov mig imorse, katastrof :/ tur att jag inte hade någon tid att passa. Bra att du äter frukost nu, viktigaste målet på dagen ju :) Snart äter du havregrynsgröt som mej ;D haha. Kram!!

2008-08-27 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0