Veckans slut!

Fredag, jag älskar fredagar.

Fredag hela veckan TACK!

Idag har vi haft spanska och det sög. Trodde jag var någorlunda med på noterna, men när det kom till gramatiken var jag ute och cyklade? Herregud så fel det kan bli!?
Men nu har vi iaf TEMA arbete och jag ska maila Katy, en tjej som bodde i samma familj som jag i Nicaragua. Hon arbetar på en frizon så jag ställer frågor till henne och hoppas tappert på ett svar!

Tågresa till Gävle är bokad och dit åker jag sista April. Vill se lägenheten och hjälpa till lite där. Måla dörrar och städa toaletten är kanske vad jag kan bidra med, men bättre än inget.
Köket vill jag nog inte ge mig in på, då blir allt snett och vint. :) Men det blir fyra dagars semester igen

33 skoldagar kvar och jag räknar ner :P
Inget jobb ännu heller, det är lite mer problematiskt. Men jag hoppas det ger med sig iaf.

Näe, nu ska jag fortsätta plugga.

Ha de bra! /Em





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0