Tillbaka på ön..

.. på gott och ont.
Vill egentligen vara färdig här nu, saknar total motivation och lust till att plugga här längre. Kanske för att jag har så mycket att se fram emot, Tunisen resan, Flytt, Brölopp och allt vad som väntar men också för att jag är trött på det här. Känns inte som att det ger mig lika mycket längre.
Men 8 veckor går förhoppningsvis rätt fort.

Idag har vi haft spanska och den sitter ju kvar, men ganska långt inne dock.
Ikväll ska jag plugga lite och fortsätta jakten på jobb.. Ibland vire det ju bra om man kunde trolla.

I eftermiddag ska vi ha möte, jag sitter i planeringsgruppen den sista tiden nu.
Hoppas det blir mycket roligt på schemat iaf =)

Ha det bra! Kram /Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0