Sliten

Igår åkte vi tidigt som attan till Allingsås, där höll vi föredrag hela dagen, från nio till fyra.
Trodde inte det skulle vara så jobbigt men jag hade fel. Som tur var fick vi sovmorgon idag. Det var förtjänat.
Idag har jag betalat räkningar :/ Inte min favorit syssla men ett total tvång.
Jag har också bokat buss biljetter till Stockholm i slutet av Maj, innan resan. Jag ska hälsa på min farmor.
Känns kul att bo så nära henne nu. Kan bara ta buss ner som tar två timmar, för 80 kronor. Perfekt.

Har fått mina foton från Nicaragua, Påsk och lite annat också. Är kul att ha korten i handen och inte bara digitalt.
Ikväll ska vi grilla. Handlade kött igår som jag bankade och vitlöksmarinerade. Ska bli smarrigt. Grillning och gott vin. Nästa vecka bär det av till Gävle, ska bli så kul att se lägenheten och träffa dom andra igen. Är ju inte så länge kvar tills jag är där permanet? :)

Igår såg jag på Juan the man. En stan up komiker som brukade vara med i Stockholm live. Helt otroligt rolig människa, fick då veta att han ska vara i Göteborg den 10 Maj, skulle vara riktigt kul att gå på.
Magnus Betner är i Göterborg den 21, 22 och 23 maj också. Men det är ju mina sista dagar här så det blir nog inget av det.

Nästa vecka ska vi också ut och hålla föredrag.. Men det var riktigt roligt igår. Det var kul och se att ungdommarna där var intresserade. Jag höll en presentation om frizoner, det var inte så många som visste vad det var, och det väckte förhoppningvis lite tankar.

18 skoldagar kvar. Tiden går ganska fort nu.
Hoppas alla mår bra. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej baby! När jag läser andra bloggar ångrar jag lite att jag la ner min :p men det är väl inte så mycket att fundera på antar jag! MAGNUS BETNER skulle jag ALDRIG missa om han vore i Övik, det vore brottsligt av dig att inte gå på det! Jag har gjort så myys på min ballkong nu, jag ser mig framför mig när du och jag sitter där med ett glas vin/cider och ett fullproppat paket med marlbro light och blossar och drinkar en hel sommarkväll :) Åhh vad härligt det vore! Du bara måste komma och hälsa på :) Vi hörs. Puss&Kram

2008-04-28 @ 10:35:57
Postat av: Emelie

Hej!! exakt vilket datum åker du från göteborgs-trakterna??? Hoppas allt är bra!/Ems

2008-05-04 @ 13:30:19
URL: http://www.emelielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0