Motgångsdagen

Jag blir trött.. Varför kan inte baken dra pengar på en gång?
Hade just lärt mig innan jag åkte till Nicaragua att förksöka att inte betala med kortet utan att ta ut i kontanter!
I nicaragua fanns inget större val :S GASCH LAX SOPPA! varför drar dom pengarna nu och inte för flera veckor sedan då det var aktuellt? Satans visa kort, ursäkta språket men det är irriterande.

Ja, och inget svar från jobben heller. Norska deklarationen förstår jag inte ett dyft av...
Slut på utskrifts tillgångar på skolan, hungrig, dagen började med spanska, och jag vill till Gävle nu!

Hoppas ni har det bra, att era banker behandlar er väl ;) och att ni inte behöver vakna på måndagar och börja dagen med spanska!

Haha.. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0