Mitt påsklov.

Som sagt hade jag ett underbart lov, Ramsele, Sundsvall och Gävle, tänkte lägga upp lite bilder. :)
Bilderna från självsate påskhelgen kommer framöver, har tappat mitt usb minne så jag får vänta på datorn från Gävle så länge :/  

Hemma hos Tessan och Markus i Sundsvall, innan utgång..

Jag och Tessan  
Hennes pojkvän Markus


På Olearys med Johan och hans kusin..

Jag med gott vin .. Jag och Markus  Johan och Markus   
Vi tre på Olears    Jag och Johan..


Pappas 50 års dag,

Henke och hans ungar,   Gänget från vittra  
Syrran och lill Frida  Pappa som öppnar paket  Syrran  Jag och lill Frida  Jannie från Vittra  


Frilufts liv Med Johan :)

Vi åkte skoter till västansjö och Grillade  Maten smakade bra? =)  Vi åkte slalom  Även Conny från Holland gav det några försök i backen...  


Tack för dom dagarna =) Kram


Kommentarer
Postat av: Ronja

Lite snygg kusin Johan hade då ;) haha! Jag uppfattade aldrig att ni skulle gå ut i Sundsvall :P sovde ni hos tessan och den där killen och sådär eller ? haha, konstigt att jag skriver massa frågor :) jag har ju tagit bort min blogg så du har ju ändå ingenstans att svara :p puss!

2008-04-03 @ 17:23:18
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0