Staden

Idag har jag vandrat i Gävle City för första gången :) Det var kul. En långpromenad :P
Har bråkat med CSN som har satt mig en så otroligt dum situation.. men jag hoppas på att det ska lösa sig.
Johan är och tränar så jag kollar på nyheterna och plockar vuxenpoäng :P

Har lite hemlängtan men det är nog bara för att jag är lite nervös kanske?
Hur som helst så ska det bli skönt när helgen kommer. Mina principer trycker på hjärnan, om den ens finns.
Måste bara få tankarna på annat håll jag vet precis vem som lyckas med det :P

Längtar till jul, då får jag vara hemma lite och då ska vi nog till Ö-vik också och gå ut :) Till Ronjas nya lägenhet. Whiiiiii..

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vuxenpoäng behöver du massor av så kämpa på ;) vilken hemsk bild du lagt upp på mig, urs vill bara spy !! sköt om dig söt ! puss

2007-10-30 @ 19:42:14
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0