Torsdag

Jaha, jisses vad dagarna går fort. Lovet är snart slut :S
Hur som helst så har jag bokat buss biljett tillbaka idag, blev biligast så och eftersom CSN är så otroligt elaka och dumma så sitter jag i en rätt så knivig situation, 13 timmar på bussen blev det sista och enda alternativet :/

Idag har jag varit ute på prommis, jätte in väder här, fast det låser lite.
Håler på at baka socker kaka, hur det nu ska sluta :P Men det är ju tidsfördiv tills Johan kommer hem iaf.
Försa dagen med hormoner igen, och som mina närmaste vet, brukar mitt livinte vara på topp under hormon behandling, p iller suger, men jag ger det ett försök till. Hellre de än dom andra konsekvenserna.

Ska på middag hos Fam Isberg idag också :) Lax står på Menyn denna gång.
Igår var det nog världens längsta dag..
Kollade på tv så ögonen sprängde och läste febrilt Veckorevyn tills jag somnade.
Fick en spruta som gjorde att jag blev lite vingelkantig så sömn var den bästa lösningen.

Det snöade lite här igår :S Gillar inte tanken på att vintern är på väg. Usch.
Men varje dag som går ä en dag närmare jul och en dag närmare mina vänner :)

Nästa vecka kommer Mamma, Pia och lillasyster Fanny till Götet så syrran ska komma ut till mig på ön och bo hos mig, kolla på skolan och så.. Det lär ju bli en hyrfilm och en cykeltur eftersom det inte finns mycket annat att göra.
Men det ska i roligt att träffa dom.
Nu ska jag vika tvätt och grejja lite.
Imorgon åker vi till Bollnäs :) blir där tills på söndag. Det ska bli roligt.

Puss

       

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du ska få baka en sockerkaka till mig till jul så ska jag dömma eller berömma :) jag gillar sockerkaka !! det verkar som att det är bra med dig trotts allt saknar dig väldi mkt. massa kärlek // ronja

2007-11-01 @ 20:37:21
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0