Snart slut.

Då var ledigheten snart slut och det smärtar :( Vill egentligen inte åka tillbaka.
Men på ett vis ska det bli kul att träffa alla och komma in i den där lilla bubblan igen..
Frasse, Tina och Teresa :P Fast spanskan och bok cafét hade jag kunnat skippa.. Men men.. ara att mala på i bökerna och få det gjort :) 

Igår var vi på Hockey. De var kul... Men det hade varit roligae om Modo spelat :P Jaghamnde iaf brevid en helt galn gubbe som bara skrek och spottade uner hela matchen, men det var roligt... 

Idag ska jag packa lite för vi åker till Bollnäs senare. 
Tänkte att jag skulle ta mig ivgoch handla lite också.. 

Satt och kollade på lägenheter i Oslo igår också. Blev hur sugen som helst.. 
Och Johan blev nog inte mindre suge när han fick e vad lönen låg på :P haha..
Skulle kunna leva som en prinssesa.. Drömma går ju.
Saknar Oslo ganska mycket..

Usch, förstår inte hur progamledarna i dom här ur töntiga, pengasugade, tråkiga ordspelen på tv får sin energi ifrån :S Helt otroligt!

Ha en super bra helg!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ska göra det när jag kommer hem, är på skolan nu.. men dom är skit snygga :) Du får inte flytta till Oslo.. Hörs sen :) kram !!

2007-11-02 @ 12:37:17
Postat av: Emelie

HEJ! du, jag åker ju vidare ner till Ulricehamn imorgon. sen får jag se om de blir en resa in till Göteborg. men i så fall hör jag av mig så kanske vi kan ses en sväng?! Hoppas du har de bra!! Kram

2007-11-06 @ 12:32:18
URL: http://emelielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0