Ny vecka.

Fast det är redan onsdag. Johan åkte hem igår kväll, så det är ganska tomt här nu, är glad att jag har mina sambos i närheten.
Det var en aning kaos i helgen, jag lyckades slarva bort Johans bilnyklar och det blev som en följetång av onda skeenden :) men det slutade lyckat.
I måndags var jag ledig. Vi var till stenugnssund och spenderade lite tid där, åkte senare in till Göteborg där jag gjorde ett nytt tappert försök med hål i näsan, hoppas det funkar den här gången.
Igår var det ju skola, men jag slutade rätt tidigt. Hemma väntade en överraskining. Som blir censuereat här :P Men jag blev otroligt glad iaf. Vet dock inte hur jag ska kunna gengälda det...

Det finns en människa som jag saknar mer än andra just nu, tänker ofta tillbaka på i sommras, och på hur roligt jag har med henne när vi väl träffas. En sån där människa som får en att dra på läpparna i sura tider och en sån där människa som ger en sånna där kickar man behöver för att komma på rätt spår igen. Det är Ronja.

Vi har en föreläsare här idag, det är ganska intressant, han pratar om mäniskliga rättigheter, ursprungsbefolkning och sånna saker. Jag skriver brev under tiden, för mig är det konstigt nog lättare att koncentrera mig då :)

Ska antagligen träffa Johanna i Oslo om drygt tio dagar. En snabb visit, men det ser jag också fram emot.
Hemlängtan tränger på, ganska intesivt och jag ser fram emot att få komma hem.  

Jag är kär, på riktigt!
Nee, nu börjar min lektion.
Hoppas alla mår bra. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad jag blir glad när jag läser. Saknar dig så otroligt mycket vännen, det ska du veta. Egentligen är ingenting sig likt när du inte finns vid min sida det känns verkligen att det är något som saknas. Men snart får vi träffas och det ser jag fram emot så otroligt mycket :) Tänkte att jag skulle köpa en julklapp till dig, bara nåt litet så finns det nåt du önskar dig ? Massa kärlek!!

2007-11-29 @ 11:50:54
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Jag har tittat på bilderna du skickat och klickat på dom!!!!! min dator på jobbet har brunnit och jag kan med är onkel Jonny hi hi

2008-02-12 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0