Måndag

Då var måndag avklarad och min redovisning gick bra, känns som så iaf.
Vår lärares mamma är sjuk så hon kunde inte vara med oss här idag så vi har fått klarat oss själva, men det har gått bra ändå :P

Igår ringde Sebastian och Littan och lät mig frestas av Winnerbäcks konserten i Umeå, den grymmaste låten också. Fällde en tår, men inte för musikens skull utan för saknade av mina vänner.. Jag räknar tappert ner till julen och ser verkligen fram emot att få träffa dom :)

På fredag kommer Johan hit, vi ska till Göteborg på Lisebergs julmarknad, det ska bli mysigt. Jag tänker iaf åka skridskor ;) Bambi på hal is, igen.. Jul skyltningen är i full gång och det är mest bara mysigt i den för övrigt jävligt trista och mörka vardagen.. :S
Imorgon har musikarna konsert, och det är ju alltid roligt och upplyftande.
Ska redovisa om Nafta avtalet, och vad det inneburit för Mexico imorgon också, shit, känner mig verkligen dålig, har läst och läst och ju mera läser ju mindre förstår jag så vi får se hur det går, antagligen inte lika bra som idag. haha

Näe snart helg som tur är :) Göteborg på tordag också. Vi ska på nått museeum och på en teater tror jag.
Nått att se fram emot. Måste hem och tvätta och fixa lite snart
Puss och Kram


"jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu"

image38

Kommentarer
Postat av: Ronja

Naaw, vad spelade de för låt för dig ? :) Saknar dig väldigt mycket. Förstår inte riktigt varför du måste flytta så långt, ser egentligen ingen mening med det hela om jag ska vara ärlig :p men det är kul för dig :) Kul att gå på julmarknad, det vill jag också göra. Jag skulle vilja åka till stockholm och gå i gamla stan :D skulle vara mysigt, vi kanske får göra det nån gång i framtiden :) sköt om dig söt. puss & kram

2007-11-19 @ 16:02:26
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0