Jag saknar ord..

Det är respektlöst mot oss, och det är fel att göra så här.. Förstår inte alls hur dom har tänkt överhuvudtaget!?
Men jag förstår framför allt inte vad dom har för tankar om oss.. Vilket rama skri.. Men ärligt talat så var det längesedan jag var så arg, och inte en gång sen jag satte min fot här på skolan har jag haft en tanke på att åka härifrån, men det har jag idag.. Det finns inget mycket egentligen som talar för att jag inte borde packa väskorna och resa hem.. nu på en gång.. Förutom mitt samvete och kanske en gnutta förnuft..

Men vilken enorm ilska.. Känner mig helt tom.. som om man inte redan hade mycket att tänka på? image39


Måste också visa en sjukt provocerade bild.

image40

Bilden är inte arrangerad. Fotografen följde de två turisterna på en strand i Gambia sedan de hämtat varsin ung pojke. Männens fruar och barn var ovetandes kvar på hotellet.

Bilden är från: www.ecpat.se

Snacka om att vi lever i en skapligt sjuk värld, jag gör just nu ett arbete om Barnsexturism och det är så sjukt vidrigt att jag till och från knappt klarar att läsa om det. Kika in på hemsidan och läs..

Kram /Em

Kommentarer
Postat av: Ronja

Förstår att du är elak .. Skolan borde ha kollat upp det där tidigare, det känns som lite sent påkommet lixom men men du ska se att det nog löser sig!! Jag fattar inte riktigt den där bilden, ska de där två gubbarna knulla med de där små mörka pojkarna eller vadå ? Jag blir så äcklad att jag bara vill dööö :/ sköt om dig söt .. kram

2007-11-20 @ 21:58:48
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

rikitgt vidrig! Tack föresten. allt är bra med mig. är hemma och tar igen mig innan flyttlasset går till Åre på torsdag. hur är allt med dig? och vad har hänt med skolan?! låter inte kul i vilket fall. hur länge blir du hemma över jul?? Sköt om dig! KRAM

2007-11-20 @ 22:18:47
URL: http://www.emelielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0