Häpp häpp

Back in the hood :P
Jaha, då var man tillbaka i vardagen efter en helt sjukt bra vecka.

Massa mys, hockey, bollnäs tripp och annat skoj.
Och en och annan lättnads suck.

Igår satt jag på bussen i 14 timmar :S segt som tusan..
Som tur var kom Mads och Teresa och mötte mig i spöregnet och hjälpte mig få hem väskorna.
Idag har det varit skolgång som vanligt.. Vi har kikat mer på resan och fått veta att vi kommer att mellan landa i New York och få tillbringa ett dygn där :D himla kul. Har även hittat en organisation som jag skulle vilja jobba på.
Sen när vi landar i Sverige är det fritt fram att göra vad vi vill för då får vi ledigt.. ett lite extra långt påsk lov :P
Så det blir tre veckors semester var av en i LatinAmerika :D fillarns så skoj.

Känns lite tomt att vara tillbaka, självklart kul att träffa mina sabos och prata ikapp den här tiden men det är ensamt att sova :S

På torsdag kommer Fanny hit och ska sova här tills på Fredag, Även mamma och moster kommer men dom tar in på hotell inne i stan. Och på Fredag kommer Johan hit :D

Men nu ska jag springa iväg på Yoga.
Puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud vad roligt att du ska åka till N.Y :D Önskar att det var jag.. Men en dag blir det min tur.. Men du, skulle ni inte vara tre veckor i latinamerika ? Jag kanske har förstått fel.. Vet du, jag ska köpa ett sånt där "hem yoga" paket :) så jag kan göra yoga hemma framför tvn :) wei, nu när jag har stort eller i alla fall större tv rum:D puss!!

2007-11-06 @ 20:37:07
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0