Efter helgen

Känner mig helt slut efter den här helgen.. Vet inte varför egentligen. :)
Har varit en ganska intesiv dag med massa spanska och en föreläsning.
I fredags kom Johan hit, vi intog lite, (kanske mycket) vin och framåt småtimmarna somnade jag som en stock.. Blev dock väckt av iskallt vatten :S Haha,.. men det va lite kul efteråt iaf.
Lördagen käkade vi sen åkte vi in till Göteborg och på rekomendation av Ronja såg vi Heartbreak Kid, den va skoj.. Haha.. Sen åkte vi hem. Igår klättarde vi berg och besteg för första gången "hartippen" här på Tjörn ;)
känner mig stolt. 

Men nu är det måndag :S långa veckor framför väntar..
men det är 39 dagar kvar till jul lov. Dit längtar jag. 

puss och kram


 image34



Kommentarer
Postat av: Ronja

hehe, jasså du har luskat fram den :p då behöver jag inte skicka mitt meddelande då, haha hade ändå inge pengar på telefon :P jag ska posta ditt brev till dig också :) kommer mig aldrig för bara :/ men jag SKA !! låter som att du hade en mysig helg ;P ringer dig nåt i veckan. Sköt om dig !! PUSS

2007-11-12 @ 20:43:13
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0