Dagen med stort O

Onsdag.. och livet känns lättare ;)
Haha.. helt ok lektioner, dock en lite smått dryg förläsning av en dam som tyckte att alla borde bli vegitarianer för att minska för förbuket av vatten ungefär :S
Aja, hur som helst har det gått från att jag trodde att jag skulle bli ensam utan att ha något att göra denna helg, till att ha en del riktigt roliga saker att pyssla med. :D

På fredag bär det av till Göteborg, där ska jag dela ut flyers och prata om kursen på "Kunskaps mässan" även knalla runt där och se om jag hittar nått till framtiden som kan vara lockande.. Även fast dom planerna redan planeras och det innehåller inte studier men men..
Stannar över hos Josephin och intar ett glas vin och prat i hennes otroligt mysiga lägenhet.. på lördagen ska vi till Angered på film festival.. Nicaraguanska filmer, bland annat filmer som föregående elever gjort här på skolan :) Det ska bli kul.. Kvällen blir en lugn hemma kväll och plugg :P

Har försökt i två dagar nu att komma åt den oövervinnerliga telefonen men det vaktas av hökar, gör ett nytt försök efter middagen i hopp om att rummet ska vara tomt och telefonen oövervakad..
Då ska jag äntligen ringa min vän Ronja :)


Ha de bra,

image35  image36  image37

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej emms :) Vad kul att du ska på den där kunskapsmässan :) Men vad har du för planer som jag inte fått ta del av ? ;p nu blir jag lite irri.. Duu, den där bilden på mig, snälla klipp bort mig från kortet jag ser hemsk ut på den där bilden ;p såg att den fanns på facebook också :S Sköt om dig lillen. puss

2007-11-14 @ 20:03:26
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0